Zmiany dotyczące reklamacji
2015-10-09


Informujemy, że w związku z wejściem w życie Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego oraz o Rzeczniku Finansowym w serwisie Kokos.pl zmianie ulega termin oraz forma zgłaszania i udzielania odpowiedzi na reklamacje.

W związku z powyższym od 20.10.2015 prosimy o przesyłanie zgłoszeń reklamacyjnych:

- drogą elektroniczną, poprzez formularz kontaktowy, który zostanie udostępniony pod adresem: https://kokos.pl/info/kontakt
- telefonicznie, pod nr tel. 58 7604 855 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00,
- na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot.

Do Państwa dyspozycji oddajemy również nowy formularz dostępny pod adresem pomoc.bluemedia.pl, dzięki któremu będą mieli Państwo dostęp do zgłoszeń dotyczących wszystkich usług świadczonych przez Blue Media w jednym miejscu.

Ponadto informujemy, że od 20.10.2015 r. w przypadku przesłania zgłoszenia bezpośrednio na adres: kontakt@kokos.pl otrzymają Państwo odpowiedź z prośbą o ponowne przesłanie zgłoszenia przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://kokos.pl/info/kontakt lub pomoc.bluemedia.pl.

Ponadto informujemy, że wszystkie funkcjonalności pozostają bez zmian.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.

Pozdrawiamy,

zespół Kokos.pl

« powrót do poprzedniej strony