powrót do listy pytań

Dlaczego system prosi mnie o wyciąg z konta w banku?

Jeśli nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki w kwocie, której potrzebujesz, poprosimy Cię o dodatkowe informacje z banku.

Możliwości ich przekazania są dwie. Pierwsza to przeprowadzenie weryfikacji wyciągów online poprzez kliknięcie przycisku „Zweryfikuj się” i zalogowanie się na swoje konto w jednym z dostępnych na liście banków. Weryfikacja online umożliwia automatyczne pobranie z konta bankowego wyciągów z ostatnich trzech miesięcy i przesłanie ich do zespołu Kokos.pl. Na swoje konto bankowe możesz też zalogować się przez aplikację na telefon. Znajdziesz ją w Google Play i AppStore pod nazwą „Weryfikacja”. W aplikacji także jest możliwość automatycznego pobrania wyciągów i przesłania ich do analizy.

Druga możliwość zwiększenia limitu to samodzielne przesłanie wyciągów bankowych z trzech ostatnich miesięcy na adres mailowy: dmpkokos@bm.pl. Po weryfikacji użytkownik otrzymuje powiadomienie o decyzji dotyczącej podwyższenia limitu.

FAQ